יום חמישי, 19 ביולי 2018

על חשבון הכליות

לכל משבר נפשי יש כתובת פיזית בגוף. ברגע שאדם חווה טראומה שלא עובדה כראוי, תופיע חסימה אנרגטית באיבר מסוים, ובעקבותיה תגיע המחלה. והפעם: איך משברים כספיים פוגעים בכליות

הרפואה המערבית גורסת שלכליות שני תפקודים עיקריים: הוצאת פסולת מזרם הדם וויסות תפקודים הקשורים במחזור הדם. הכליות מסננות פלסמה מהדם ומרחיקות חומרים לא רצויים עם הפרשת השתן. החומרים שלא רצויים בפלסמה כוללים: רעלים, חומרים מטבוליים, מים מיותרים ועודפי מלחים. כמו כן מווסתות הכליות את החומציות בדם על ידי הפרשת מלחים בסיסיים בשתן.

תפקידים נוספים של הכליות: יצור והפרשת הורמון בשם אריטרופויטין, הקובע את קצב יצור תאי הדם במח העצם, כמו יצור ויטמין D פעיל, שנספג בעור ובמעיים.

הרפואה הסינית מייחסת לכליות תפקידים נוספים, ולפיה נחשבות הכליות לאיבר החיוני ביותר בגוף, לצד הכבד. תפקוד שלפוחית השתן משלים את תפקוד הכליות וכולל בתוכו את בלוטות יותרת הכליה, מערכת העצבים האוטונומית ואיברי הרבייה.

קיים קשר ביולוגי בין מצבי מתח מיני וטריטוריאלי ליותרת הכליה והכליות. קשר זה בא לידי ביטוי ברור אצל החיות אך מתקיים גם אצל בני אדם: החיה נוהגת לסמן את טריטוריית המחיה וההזדווגות שלה באמצעות הפרשת שתן מהכליות. פלישת חיה זרה לטריטוריה שלה תגרום למתח, שיוביל להפרשת הורמוני מתח כמו אדרנלין, נוראדרינלין וקורטיזון המופרשים ביותרת הכליות, במטרה להגן על הטריטוריה או לברוח מסכנה.

תמצית החיים מרוכזת בכליות

מרידיאן הכליות מתחיל בשקע כף הרגל, ממשיך מתחת לקרסול עד קצהו הקדמי פנימי של גיד אכילס, משם הוא נע לעבר פנים הרגל ומסתיים בשקע שבין הצלע הראשונה ושוליה התחתונים של עצם הבריח.

מבחינה אנרגטית מאחסנות הכליות את תמצית החיים הבסיסית שמקורה:
1) באנרגיה הבסיסית שהשקיעו ההורים בעת ההפריה ובזמן התפתחות העובר
2) בתמצית המזון שלאחר הלידה שמקורה בקיבה ובטחול. אנרגיית הכליות מהווה את הבסיס לאנרגיה של האיברים אשר מווסתים את תפקוד אנרגיית המין והרבייה.
3) באנרגיה שנספגת ישירות מהאדמה - הצ'אקרה הראשונה (מרכז המין).

אי לכך הכליות לא רק מפקחות על הנוזלים ומאחסנות את תמציתם, אלא גם מווסתות את תהליך הצמיחה, הרבייה והחיים. אנרגיית הכליות הכרחית להתפתחות העצמות, השרירים, הציפורניים, השיניים ומח העצם.

תפקוד לקוי של הכליות משפיע לא רק על מערכת הרבייה, אלא גם על מבנה השלד של הגוף.

לכן בתהליך ההתפתחות הגופני מהווה אנרגיית הכליות גורם מרכזי. אצל ילדה בגיל שבע הקוטב הזכרי מתחזק והאנרגיה הזכרית בכליות נמצאת בשפע. שיניה ושיערה גדלים, העצמות כמובן גדלות אף הן וישנה גם עלייה בגובה. אצל ילד בגיל שש-שבע השיניים והשיער גדלים בעוצמה. בגיל 14 האנרגיה הזכרית מתחזקת, במיוחד כאשר מתחזק הדחף המיני. הנערה הופכת לאשה פורייה. אצל הנער אנרגיית הזרע מתמלאת ומפרישה. בגיל 21 מתחזקת האנרגיה הקוטבית וצומחות שיני הבינה.

בגיל 49 נחלש הפוטנציאל הקוטבי בין שני הקטבים. אנרגיית הכליות נחלשת ומחזור הווסת פוסק. אצל הגבר נחלשת אנרגיית הכליות, השיער נעשה דק יותר ולבן והשיניים שבירות יותר. הפרשת הזרע נחלשת או נפסקת.

כשגברים מגיעים לגיל זה ועדיין מסוגלים לקיים יחסי מין - זו עדות לפוטנציאל אנרגטי חזק, המהווה גם סימן לאריכות ימים. אך כדאי לזכור שקיום יחסי מין באופן מוגזם, ובעיקר איבוד נוזל זרע רב, עלול לגרום לירידה ברמת החיוניות של הכליות. לכן מומלץ להתחשב בגיל, וללמוד טכניקת שמירת נוזל זרע, כמו טנטרה או טאו.

העור מאבד מגמישותו, השיער נושר

משברים נפשיים הקשורים במישור החומרי (חובות כספיים או הפסדים, בעיות בבית, בעבודה, במכונית וכו') עלולים לגרום לחוסר איזון אנרגטי בכליות. הבעת יתר של המשבר תגרום לירידה ברמת החיוניות של הכליות, הפנמה רגשית תגרום לעלייה ברמת המתח ומשברים "טריטוריאליים" יפגעו בתפקוד יותרת הכליות. כך למשל יציאת ילד לפנימייה, די בה כדי ליצור "קונפליקט טריטוריאלי" של ניתוק ממקום מוכר. גם מאבקי כוח בתחום העבודה, ומאבק שליטה על טריטוריה מסוימת, ישפיעו על תפקוד יותרת הכליות.

כאשר הכליות אינן מתפקדות, סובל האדם ממצב של לחץ ברוב תחומי חייו. הוא חש באופן קבוע פחד וחרדה, נבהל בקלות ומתעייף בנקל, משום שהעמיס על עצמו מטלות רבות מכפי יכולתו. גם היכולת שלו לקבל החלטות תתערער, רצונותיו ודחפיו ייחלשו. הוא יתבלבל בקלות ויחשוש מהדברים הפשוטים ביותר, ולא יהיה מסוגל להשלים מטלות שהתחיל בהם.

מבחינה גופנית חוסר איזון בכליות יגרום להופעת סימנים של מחסור באנרגיה חיונית, אשר מזינה את השרירים, העור, העצמות, השיניים והשיער. פניו של אדם הסובל מחוסר איזון בכליותיו יהיו כהים, אפורים וחסרי ברק, כפי שניתן לראות לעתים קרובות אצל חולי אי ספיקת כליות כרונית, אשר מחוברים למכונת דיאליזה. העור מאבד מגמישותו, מזדהם בקלות ונוטה לפתח אקזמה. מופיעה נשירת שיער, השיניים והעצמות נחלשות ונוטות להישבר בקלות יחסית.

האדם יחוש בכבדות ומתח רב בשרירי הבטן התחתונה האחורית (מהצלעות ועד לערווה, לאורך הגב), חולשה בגפיים התחתונות, קור בחלק הגוף התחתון ובצקות ברגליים (רק כאשר הכליה השמאלית נפגעת). הפנים וכפות הרגליים יהיו חמות, ותופענה דלקות וזיהומים בכליות, אבנים בכליות, יתר לחץ דם, התנפחות וכאבי גרון, דימום מהאף, מחסור בהורמונים ועלייה בפעילות מינית במקרה של עלייה במתח, או אבדן הדחף המיני עד כדי אין אונות, במקרה של היחלשות האנרגיה.

לאמהות שבינינו, חשוב לדעת שהמצב האנרגטי של האם בזמן ההריון מהווה חשיבות רבה לבריאות העובר, שכן לאנרגיית הכליות תפקיד חשוב בתפקוד מח עצם והמערכת החיסונית.

שלפוחית השתן זוכרת הכל

תפקידה של שלפוחית השתן לפי הרפואה המערבית מצטמצם לאחסון השתן והוצאתו בעזרת התכווצות השריר. מבחינה אנרגטית, לעומת זאת, תפקידה המרכזי הוא לטהר את נוזלי הגוף באמצעות הפרשתם החוצה.

מרידיאן שלפוחית השתן משלים את מרידיאן הכליות: הוא מתחיל בזווית הפנימית של העין, עולה אל המצח, יורד לאורך העורף וחוט השדרה, שריר העכוז, גב הרגל ואמצע העקב וממשיך לאורך מרכז כף הרגל, עד שהוא מסתיים בחלקה החיצוני של ציפורן הבוהן הקטנה.

הסיבה הרגשית השכיחה ביותר לפגיעה בשלפוחית השתן היא משבר מיני. משבר כזה יכול להיות כתוצאה מקנאה לבן או בת הזוג, גילוי חוסר נאמנות של בן הזוג, או חשש להיחשף כתוצאה מבגידה בבן הזוג.

אצל נשים שעברו חוויה שלילית כמו ניצול מיני או אונס, ולא עיבדו את המשבר בצורה נכונה, הדבר עלול לגרום לעליית רמת המתח בשלפוחית השתן ובצוואר הרחם, וכתוצאה מכך לחסימה במרידיאן שלפוחית השתן.

כך במקרה של רווקה בת 32, שעמדה בפני ניתוח כריתת הרחם, כתוצאה מגילוי גידול סרטני בצוואר הרחם. בבדיקה אנרגטית נתגלה שבעייתה הנפשית החלה בגיל 12. כאשר היא שיחזרה את המקרה היא פרצה בבכי. הסתבר שבגיל זה היא נאנסה על ידי קרוב משפחה מספר פעמים, ופחדה לגלות את הסוד. היא הרבתה לבכות לבדה בסתר - כתוצאה מכך חלה ירידה משמעותית ברמת החיוניות - והדבר הוביל לגידול סרטני בצוואר הרחם.

אצל גברים, הערמונית היא האיבר המועד לפגיעה במקרים של משבר מיני. עודף מתח יגרום להיפרטרופיה - הגדלת שלפוחית השתן, ואילו חוסר אנרגיה יגרום לגידול סרטני בפרוסטטה.

ברמה המנטלית, אדם שמרידיאן שלפוחית השתן שלו חסום, יחוש עייפות קשה. הוא יתרגז בקלות בגלל כל דבר קטן, יפתח נטייה לתגובות מוגזמות יגיב בפחד וזיעה קרה, יפתח אי יציבות נפשית ואף נוירוזה.

מבחינה גופנית יחוש אדם שמרידיאן שלפוחית השתן שלו חסום, כאבים בגב וכיווצים בשריר השוק האחורי. הוא עלול לסבול משבר הליכה בעקב או מקרע בגיד אכילס. הוא יפריש שתן לעיתים קרובות אך בכמויות קטנות בגלל ששלפוחית השתן שלו מכווצת וחסרת גמישות, ויחוש צריבה בעת מתן שתן. לעתים, עלולות להופיע גם דלקות בדרכי השתן, גידול יתר של הפרוסטטה, כאבים בעצם הזנב, רגישות יתר לקור, גודש באף, גירוי בבסיס האף והצטברות שומנים מתחת לעור, סמוך לזווית העין הפנימית.

חסימה כתוצאה מקונפליקט מיני

לאחרונה פנה אלי חבר בעקבות שבר הליכה בקרסול, כאבים בחלק החיצוני של כף הרגל בסמוך לבוהן הקטנה, כאבים כרוניים בגב התחתון שהשפיעו על הרגל, ונפיחות בזוויות העפעף (xantilasma). בנוסף לכך סבל מיתר לחץ דם וכולסטרול גבוה בדם. לאחר שעבר בירור אורטופדי נשלח למיפוי עצמות ואובחן שבר הליכה בקרסול. הוצע לו טיפול בגבס למשך שלושה שבועות אך הוא ביקש לקבל חוות דעת שניה.

לי היה ברור מיד שהוא סובל מחסימה כרונית במרידיאן שלפוחית השתן, כתוצאה מקונפליקט מיני. בבדיקה האנרגטית שלו גיליתי חסימה במרכז המיני, שהתרחשה לפני 39 שנה. התברר שמי שהיתה אז חברתו, בגדה בו עם החבר הכי טוב שלו. הדבר יצר אצלו חסימה ולחץ מתמשך כתוצאה ממשבר הפרידה מאדם יקר, וגרם לו לחסימה במרכז החזה, אשר הופיע בצורת יתר לחץ דם ורמת כולסטרול גבוהה בדם, בנוסף לחסימה במרכזי המין, עליית רמת המתח בשלפוחית השתן ומתח לאורך מרידיאן זה.

הענקתי לו הזדמנות להביע רגשית את המשבר שלו, הענקתי טיפול מקומי קל והנחיתי אותו לעשות תרגיל ספציפי לשחרור מרדיאן שלפוחית השתן - ואכן הכאבים חלפו לחלוטין, עד כדי כך שהוא לא נזקק לגבס.

לסיכום, לכליות יש תפקיד חשוב לא רק כמווסתות ומטהרות דם מחומרים רעילים ומעודפי נוזלים, אלא גם בשמירת רמת החיוניות לרוב איברי הגוף. משברים חומריים פוגעים בתיפקודם ומובילים להופעת מחלות הקשורות בכליות. משברים טריטוריאליים פוגעים בבלוטת יותרת הכליה ואילו משברים מיניים פוגעים בשלפוחית השתן.

13 תגובות:

  1. אתם מוזמנים למרכז רפואי VANTAGE, כאן תקבלו את הסיפוק המרבי הדרוש לכם וסיפוקכם הוא העדיפות. אני גם רוצה לנצל הזדמנות זו כדי להציג את עצמי, שמי הוא ד"ר COLLINS, אני סגן הרופא של הארגון הנ"ל. אנו עוסקים בנושא השתלות כליה מיוחדות וטיפול בכל מיני מחלות ומחלות. אני רוצה שתדע שאתה נמצא ימינה במקום שאתה יכול למכור את הכליות שלך בסדר.

    דוא"ל: infovantagemedicalcentre@gmail.com

    השבמחק
  2. האם אתה רוצה לקנות כליה או שאתה רוצה למכור את הכליה שלך? האם אתה מחפש הזדמנות למכור את הכליה שלך בכסף בגלל התנתקות כלכלית ואינך יודע מה לעשות, פנה אלינו עוד היום ונציע לך סכום כסף טוב של 500,000 דולר עבור הכליה שלך. שמי דוקטור מקסוול אני נוירולוג בבית חולים בילי רוט. בית החולים שלנו מתמחה בניתוחי כליה ואנו עוסקים גם ברכישה והשתלת כליות עם פרנסת תורמת מקבילה. אנו ממוקמים בהודו, ארה"ב, מלזיה, סינגפור. יפן

    אנא יידעו אותנו אם אתם מעוניינים למכור או לקנות כליות אנא אל תהססו לפנות אלינו באמצעות הדואר האלקטרוני.

    דוא"ל: birothhospital@gmail.com
    מספר האפליקציה של Whats: +33751490980

    כל טוב
    מדריך רפואי עיקרי
    ד"ר מקסוול

    השבמחק
    תשובות
    1. 0535603528 מעוניין למכור כליהבן 37 בריא

      מחק
  3. Do you want to sell your kidney? Are you seeking for an opportunity to sell your kidney for 900,000$ due to financial break down and you dont know what to do, then contact us today and we shall offer you good amount for your Kidney.My name is (Dr Collins ) am a Phrenologist in st andrew hospital . Our hospital is specialized in Kidney Surgery and we also deal with buying and transplantation of kidneys with a living an corresponding donor. If you are interested in selling or buying kidneys please dont hesitate to contact us via email:doctorcollins3@gmail.com OR WHATSAPP US VIA +254750078353

    השבמחק
  4. האם אתה רוצה לקנות כליה, איברי גוף או שאתה רוצה למכור את הכליות או את איברי הגוף שלך? האם אתה מחפש הזדמנות למכור את הכליה שלך בכסף בגלל התמוטטות כלכלית ואתה לא יודע מה לעשות, פנה אלינו עוד היום ונציע לך סכום כסף טוב 500,000 $ עבור הכליה שלך. שמי דוקטור מקסוול אני נוירולוג בבית החולים ביל רות '. בית החולים שלנו מתמחה בכירורגיית כליה ואנו עוסקים גם בקנייה והשתלה של כליות עם פרנסתו תורמת מקבילה. אנו ממוקמים בהודו, ארה"ב, מלזיה, סינגפור. יפן.

    אנא יידע אותנו אם אתה מעוניין למכור או לקנות כליות או
    איברים אנא אל תהססו ליצור איתנו קשר באמצעות הדוא"ל ובאמצעותו.

    דוא"ל: birothhospital@gmail.com
    מספר האפליקציה של Whats: +33751490980

    כל טוב
    מנהל רפואי ראשי
    ד"ר מקסוול

    השבמחק
  5. האם אתה רוצה לקנות כליה, איברי גוף או שאתה רוצה למכור את הכליות או את איברי הגוף שלך? האם אתה מחפש הזדמנות למכור את הכליה שלך בכסף בגלל התמוטטות כלכלית ואתה לא יודע מה לעשות, פנה אלינו עוד היום ונציע לך סכום כסף טוב 500,000 $ עבור הכליה שלך. שמי דוקטור מקסוול אני נוירולוג בבית החולים ביל רות '. בית החולים שלנו מתמחה בכירורגיית כליה ואנו עוסקים גם בקנייה והשתלה של כליות עם פרנסתו תורמת מקבילה. אנו ממוקמים בהודו, ארה"ב, מלזיה, סינגפור. יפן.

    אנא יידע אותנו אם אתה מעוניין למכור או לקנות כליות או
    איברים אנא אל תהססו ליצור איתנו קשר באמצעות הדוא"ל ובאמצעותו.

    דוא"ל: birothhospital@gmail.com
    מספר האפליקציה של Whats: +33751490980

    כל טוב
    מנהל רפואי ראשי
    ד"ר מקסוול

    השבמחק
  6. האם אתה רוצה לקנות כליה, איברי גוף או שאתה רוצה למכור את הכליות או את איברי הגוף שלך? האם אתה מחפש הזדמנות למכור את הכליה שלך בכסף עקב התמוטטות כלכלית ואתה לא יודע מה לעשות, פנה אלינו עוד היום ונציע לך סכום כסף טוב 500,000 דולר עבור הכליה שלך. שמי דוקטור מקסוול אני נוירולוג בבית החולים ביל רות '. בית החולים שלנו מתמחה בכירורגיית כליה ואנו עוסקים גם בקנייה והשתלה של כליות עם פרנסתו תורמת מקבילה. אנו ממוקמים בהודו, ארה"ב, מלזיה, סינגפור. יפן.

    אנא יידע אותנו אם אתה מעוניין למכור או לקנות כליות או
    איברים אנא אל תהססו ליצור איתנו קשר באמצעות הדוא"ל ובאמצעותו.

    דוא"ל: birothhospital@gmail.com
    מספר האפליקציה של Whats: +33751490980

    כל טוב
    מנהל רפואי ראשי
    ד"ר מקסוול

    השבמחק
  7. האם אתה רוצה לקנות כליות, איברי גוף או שאתה רוצה למכור את הכליות או את איברי הגוף שלך? האם אתה מחפש הזדמנות למכור את הכליה שלך בכסף בגלל התמוטטות כלכלית ואתה לא יודע מה לעשות, אז פנה אלינו עוד היום ואנחנו נציע לך סכום כסף טוב 500,000 דולר עבור הכליה שלך. שמי דוקטור MAXWELL אני נוירולוג בבית החולים ביל רות '. בית החולים שלנו מתמחה בכירורגיית כליה ואנו עוסקים גם בקנייה והשתלה של כליות עם פרנסתו תורמת מקבילה. אנו ממוקמים בהודו, ארה"ב, מלזיה, סינגפור. יפן.

    אנא יידע אותנו אם אתה מעוניין למכור או לקנות כליות או
    אורגנים אנא אל תהססו ליצור איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני.

    דוא"ל: birothhospital@gmail.com
    מספר האפליקציה של Whats: +33751490980

    כל טוב
    מנהל רפואי ראשי
    ד"ר מקסוול

    השבמחק
  8. האם אתה רוצה לקנות כליה, איברי גוף או שאתה רוצה למכור את הכליה או את איברי הגוף? האם אתה מחפש הזדמנות למכור את הכליה שלך בכסף עקב תקלה כלכלית ואתה לא יודע מה לעשות, צור איתנו קשר עוד היום ואנו נציע לך סכום כסף טוב של 500,000 $ עבור הכליה שלך. שמי דוקטור MAXWELL הוא נוירולוג בבית חולים ביל רוט. בית החולים שלנו מתמחה בכירורגית כליות ואנו עוסקים גם ברכישה והשתלת כליות עם תורם מקביל. אנו ממוקמים בהודו, ארה"ב, מלזיה, סינגפור. יפן.

    אנא יידע אותנו אם אתה מעוניין למכור או לקנות כליה או
    אורגן אנא אל תהססו לפנות אלינו באמצעות הדואר האלקטרוני.

    דוא"ל: birothhospital@gmail.com
    מה מספר האפליקציה: +33751490980

    כל טוב
    מנהל רפואה
    ד"ר מקסוול

    השבמחק
  9. האם אתה רוצה לקנות כליה, איברי גוף או שאתה רוצה למכור את הכליה או איברי הגוף שלך? האם אתה מחפש הזדמנות למכור את הכליה שלך תמורת כסף עקב התמוטטות פיננסית ואינך יודע מה לעשות, צור איתנו קשר עוד היום ונציע לך סכום כסף טוב של $500,000 דולר עבור הכליה שלך. שמי דוקטור מקסוול, אני נוירולוג בבית החולים ביל רוט. בית החולים שלנו מתמחה בניתוחי כליות ואנו עוסקים גם בקנייה והשתלת כליות עם תורם מקביל. אנו ממוקמים בהודו, ארה"ב, מלזיה, סינגפור. יפן.

    אנא הודע לנו אם אתה מעוניין למכור או לקנות כליה או
    אורגנים אנא אל תהסס לפנות אלינו בדוא"ל ובאמצעות דוא"ל.

    דוא"ל: Birothhospital@gmail.com
    מספר האפליקציה של מה:+33751490980

    כל טוב
    מנהל רפואי ראשי
    ד"ר מקסוול

    השבמחק
  10. שימו לב 2023!!!
    שירותי בית חולים להשתלות כליה (MHS)

    doctormcmahonhospitalservices@gmail.com
    וואטסאפ +4368860326436.
    Viber +4368860326436.
    טלגרם +4368860326436

    אם אתה בצרות ואתה צריך כסף מיד כדי לשלם חובות גדולים? איך אתם מתכננים לגייס כסף מיידי לצרכים דחופים? רגע, למה שלא תחשוב למכור כליה בסכום טוב מאוד ($400,000), הראשון משולם לפני הניתוח כדי להטיל ספק בתורם האמיתי, אני דוקטור מקמהון בשירותי בית חולים מקמאהון, אתה יכול גם לפנות אותנו בכל העולם
    doctormcmahonhospitalservices@gmail.com

    בברכה..............

    השבמחק
  11. האם אתה רוצה לקנות כליה, איברי גוף או שאתה רוצה למכור את הכליה או איברי הגוף שלך? האם אתה מחפש הזדמנות למכור את הכליה שלך תמורת כסף עקב התמוטטות פיננסית ואינך יודע מה לעשות, צור איתנו קשר עוד היום ונציע לך סכום כסף טוב של $500,000 USD עבור הכליה שלך. שמי דוקטור מקסוול ואני נוירולוג ויועץ רפואי בבתי החולים ביל רוט. בית החולים שלנו מתמחה בניתוחי כליות ואנו עוסקים גם בקנייה והשתלת כליות עם תורם חי ומתאים. אנחנו ממוקמים בהודו, ארה"ב. ורק אנשים רציניים נדרשים רק.

    אנא הודע לנו אם אתה מעוניין למכור או לקנות כליה או
    אורגנים אנא אל תהסס לפנות אלינו בדוא"ל ובאמצעות דוא"ל.

    דוא"ל: Birothhospital@gmail.com
    מספר וואטסאפ:+31648670212
    Viber: +31648670212



    כל טוב
    ראש ייעוץ בינלאומי
    ד"ר מקסוול סי.

    השבמחק
  12. האם אתה רוצה לקנות כליה, איברי גוף או שאתה רוצה למכור את הכליה או איברי הגוף שלך? האם אתה מחפש הזדמנות למכור את הכליה שלך תמורת כסף עקב התמוטטות פיננסית ואינך יודע מה לעשות, צור איתנו קשר עוד היום ונציע לך סכום כסף טוב של $500,000 USD עבור הכליה שלך. שמי דוקטור מקסוול ואני נוירולוג ויועץ רפואי בבתי החולים ביל רוט. בית החולים שלנו מתמחה בניתוחי כליות ואנו עוסקים גם בקנייה והשתלת כליות עם תורם חי ומתאים. אנחנו ממוקמים בהודו, ארה"ב. ורק אנשים רציניים נדרשים רק.

    אנא הודע לנו אם אתה מעוניין למכור או לקנות כליה או
    אורגנים אנא אל תהסס לפנות אלינו בדוא"ל ובאמצעות דוא"ל.

    דוא"ל: Birothhospital@gmail.com
    מספר וואטסאפ: +1 (850) 3137832



    כל טוב
    ראש ייעוץ בינלאומי
    ד"ר מקסוול סי.

    השבמחק